Wizzair fapados légitársaság

Wizzair fapados légitársaság

A Wizzair Magyarország fapados légitársaság, Közép-Európa legnagyobb légitársasága. A légitársaságot 2003- szeptemberében alapították (az első járat 2004 májusában indult), jelenleg 15 bázisreptere van Közép-Európában (Lengyelországban 5, Magyarországon 1, Bulgáriában 1, Romániában 4, Csehországban 1, Litvániában 1, Szerbiában 1 és Ukrajnában 1) amikről több mint 220 útvonalat kínálnak.

A Wizzair fapados légitársaság csak Airbus 320-as repülőgépeket üzemeltet, amiből összesen 35 darab szállít utasokat. 2010 ben a Wizzair utasok száma meghaladta a 9,6 milliót.

Wizzair

Plusz költségek az Wizzair járatain

Ha a Wizzair-nél foglal repülőjegyet számoljon azzal, hogy 1650 Ft / út plusz költséget számolnak fel minden fizetési módja, kivéve, ha Wizzair hitelkártyával fizet.

A poggyász online regisztrációja 5 500 Ft / út, ha a reptéren regisztrálja akkor 16 500 Ft /út (oda-vissza duplán kell számolni).

A fedélzeten az étel, ital fizetésért ugyancsak fizetni kell. Egy szendvics ára 1 350 Ft, egy kávé 540 Ft-ba kerül.

A pontos és aktuális Wizzair plusz költségeket itt tekintheti meg >>

Wizzair járatok

A Wizzair a téli időszakban 19 úti célra indít járatokat, de a nyári szezonban általában plus 10 úti célra indít repülőgépeket. A Wizzair csak Airbus 320-asokat járat, amin összesen 180 hely van, nincsenek külön osztályok.

Wizzair menetrend

Submit your review
1
2
3
4
5
Submit
     
Cancel

Create your own review

Average rating:  
 19 reviews
by Voyageur on

Budapestre kellett utaznom Charleroi-ból jegyet megvettem, kifizettem (kb 70€ oda-vissza) de idöközben kiderült hogy elöbbre kell hoznom az utazásomat családi okok miatt. Jegyátirás újabb 130€, gyakorlatilag az elsö jegyet be sem számították... Kézipoggyásszal mentem (klasszikus mini-börönd) ami minden fapados repülögépen gond nélkül feljöhetett velem illetve befért az ükések feletti tárolórekeszbe.
Nos Charleroi-ban felmehettem vele a gépre a megszokott módon. Gond Budapesten volt ahol a Wizzair személyzete rám szállt udvariatlan undorító, megalázó stílusban hogy bizony ez a mini börönd "túl" nagy és 2 azaz kettö centiméterrel nagyobb a szabályzatban megengedettnél ezért köteles vagyok 14000 Ft-ot fizetni. Közel álltam a síráshoz, próbáltam elmagyarázni nekik hogy idefele ugyanezzel a csomaggal jöttem gond nelkül de hajthatatlanok voltak. Sajnos ki kellett fizetni ha folytatni szerettem volna az utamat. Így már közel 250€-nál tartottam a pár napos utamon.
Meglepetés a budapesti "terminál"... Hullámpalákból összetákolt épület, 8 azaz nyolc darab székkel nyers betonpadlóval, wc, italautomata nélkül. Szégyen és gyalázat!
Repülögépeik zsúfoltak, kényelmetlen ülésekkel még dönteni sem lehet az ülest. Koszos, a kiszolgálás nulla.
Soha többet a wizzair-rel nem szándékozok repülni. Ryanair se a legjobb de ott legalább nem aláztak meg!
A tapasztalatomat megosztom sok emberrel, lebeszélve öket hogy a wizzair-t válasszák. Itt az ideje hogy csödbe menjen ez a társaság!!!
Undoritó és szánalmas

by Greg on

Hihetetlen rossz a kiszolgálás min?sége! A kézipoggyász mérettel való játszás tiszta átvágás!!

by lajos on

Londonból vissza sok volt a késés

by king on

Nem volt még vele semmi problémám. A légiutaskísér?k kedvesek.

by csicsu on

Értékelhetetlen szolgáltatás!!
Liszt Ferenc 2.-r?l Brüssel Charleroy, oda-vissza. A kinyomtatott jegyen ügye fel van tüntetve, hogy melyik poggyász lehet?séget választottuk...A magyar fiatalember unottan odaböki, hogy fel lehet tenni a táskát a szalagra...feltettem, de mivel láttam, hogy a szalag viszi is, szóltam, hogy nem szeretném feladni, ahogy ezt a foglaláskor is jeleztem, kézipoggyászként viszem...egy flegma vállmegvonáson kívül másra nem tellett T?le. De ez mind semmi ahhoz képest, ami visszafelé várt ránk Belgiumban!
A beléptetésnél közli a kisasszony, hogy az egyik táskánk "túlméretes" fizessek 40 Eurot. Hosszas vitatkozás után, kifizettem, hisz mi mást tehetnék. A másik ugyanakkora táskára ráragassza, hogy az kisméret? (bele is rakatta a kisebbik állványba, ahova simán belefért) bár mondtam neki, hogy a foglaláskor a nagyobb méret? poggyászt vásároltam meg, ez ?t nem érdekelte. Innen 30 perc múlva ért a következ? meglepetés, amikor a következ? chek pointnál a másik flegma picsa közli, hogy a kisebbik táska után is fizessek újabb 40 Eurót, mert annak a lába 1 centit kilóg a KISEBBIK állványból, és határozottan letépte azt a papírt, amit a kollégan?je 30 perccel ezel?tt ráragasztott!
Mondom Neki, hogy miért er?ltetik a kisebbik állványt amikor én a nagyobbat kértem a foglalásnál (abba bele sem rakatták a táskát)
Szóval ami kifelé jó volt, az hazafelé 80 Eu-ba került (ez 25.000 Forinttal toldotta meg a jegy árát) íGY MÉG ÉN IS FENT TUDNÉK TARTANI EGY FAPADOS JÁRATOT, HA 30 PERCENKÉNT LEVÁGNÁM AZ UTASOKAT 12 EZER FORINTTAL!!!
Ja, és természetesen franciául kellene beszélni a világon mikndenkinek, ha szót akar érteni velük. Fújj, undorító, soha többet nem utazom velük!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

by Dr.Dobrotka László on

1.) Nem egyértelm? tájékoztatás! Mi a kapu? A poggyász feladás helye vagy az a sátor ahová ki kell gyalogolni?
2.) Nem fogadnak el a fedélzeten Maestro kártyát, de American express hitelkártyát sem! Ugyanakkor gond a nagyobb címletekb?l való visszaadás (50 euró, vagy 20 Font Sterling)
Elküldött panaszomra a válasz:
"Tisztelt Utasunk!
Köszönjük levelét, melyet Ügyfélkapcsolati Osztályunkra küldött.
Tájékoztatjuk, hogy általános kérdésekre e-mailben sajnos nem áll módunkban válaszolni. Általános kérdéseivel kapcsolatban kérjük látogassa meg honlapunk hasznos információk – gyakran ismételt kérdések oldalát: http://book.wizzair.com/useful_information/faq/
és/vagy olvassa el Üzletszabályzatunkat:
http://wizzair.com/static/downloads/GCC_WAH_HU.pdf
Ha kérdésére nem talált választ, kérjük hívja Telefonos Ügyfélszolgálatunkat, ahol kollégáink készséggel állnak rendelkezésére a nap 24 órájában. Elérhet?ségeinket a következ? oldalon találja:http://book.wizzair.com/about_us/contact_us/
Amennyiben panasszal szeretne élni, kérjük regisztrálja panaszát weboldalunkon a megfelel? kategória kiválasztásával és kollégánk hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot.
Köszönettel: Wizz Air Ügyfélkapcsolati Osztály"

by legroszabb on

Tobbet biztos nem utazok a wizzairral. Drága, hihetetlenul pofatlanok. Megvettem a nagy kezi taska diját. Es kozolték velem hogy nem vihetem fel, pedig boven benne volt a suly es meret szabalyokban. Szemtelenul kozolte velem ha nem tetszik, valasszak más legitarsasagot. Azt is fogom tenni.

by -Attila- on

Utaztam velük a nyáron Budapestr?l Málta szigetére és egyáltalán nem voltam megelégedve, mert késett a gép oda- és visszafelé is... visszafelé majdnem 1,5 órát. Ráadásul nem adtak semmit enni a fedélzeten (csak borsos árakon lehetett venni ételt és italt) illetve nemis volt valami tiszta az egész repül?, többek között a mosdó is elég koszos volt!

by geva60 on

Biztos vagyok abba, hogy ezekkel soha tobbet nem utazok!2013 decemberbe mentem haza Omanbol, Dubai atszallassal.Dubaiba derult ki, hogy ez a tarsasag nem a nemzetkozi repteret hasznalja, vizum:30000forint, taxi a varoson at 20000 forint Amikor hazaertem, probaltam oket felhivni, de a 40-es szamukon nem tudtak informaciot adni.Van meg egy 0690...szamuk is.emeltdijas. csak itt Magyarorszagon..mas orszagban helyi tarifaval hivhatok! szerettem volna megtudni, hogy ha visszafele ugyanarrol a repterrol megyek tovabb(vettem Dubai-Mascat kozottre egy masik repulojegyet 45000forintert), akkor is kell e vizum. Nem sikerult megtudnom. Ma a repteren indulas elott 1 oraval kiderult, hogy kellett volna...Nem szallhattam fel a gepre.Vettem egy ujabb jegyet 170000forintert-Becs-Muscat, kirohantam Becsbe...meseljek? Most meg nem tudom, mit tegyek, ha van valakinek otlete, megkoszonom. Szoval, aki most meg van lepodve, kepzelje el ezt a napot. Ja, es mivel nem nyomtattam ki a beszallokartyamat, csak az emailt, ezert is fizettem 10000forintot!!!

by Kiss József on

Havi rendszerességgel utazom a wizzair-rel, amivel korábban meg voltam elégedve. A gyakori utazásaim miatt váltottam hitelkártyát, amelynek el?nye volt, hogy foglalási díj nélkül lehetett a repül?jegyet megvásárolni. Ezt egyik napról a másikra megváltoztatták, amelyr?l egy sms-t küldtek a kedvezmény elvonásának napján. Ha el?tte tájékoztatnak, mivel a következ? utazásom id?pontja már adott volt, akkor le tudtam volna foglali még az utolsó kedvezményes jegyemet és már akkor is más az ember szája íze.
A poggyászméret nevetséges, mint ahogy a felszámított ár is a feladott csomagokért. Sokszor többe kerül a poggyász, mint a repül?jegy....
Viszont ami a legjobban felháborított, hogy elindítottam egy foglalást, amelyet rendszerhiba miatt nem rögzítettek. Másnap az árak emelkedtek. Felhívtam az emelt díjas számot, persze van helyi szám is, amit nem reklámoznak. A hölgy tájékoztatott, hogy látja a foglalásom, de már csak a magasabb árú jegyet tudják biztosítani annak ellenére, hogy lefoglaltam a jegyem a kedvez?bb áron. Temészetesen lefoglaltam, mert utaznom kellett, azonban írtam egy panaszlevelet.
Azóta is várom, hogy felvegyék velem a kapcsolatot.....

Page 1 of 2:
«
 
 
1
2
 
»
 

Comments are closed.

Web Analytics

Clicky